RAKOTT GOFRI



Szeretek mindig annyit sütni-főzni, amennyi aznap, maximum másnap elfogy. Sajnos néha túlméretezem az adagunkat, ilyenkor szeretem valami másmilyen formában tálalni a "maradékot". 
Így jártam a tegnap előtti gofrival is. Gondoltam elkészítem belőle a mai ebédhez a desszertet.

És ahogy készítettem:
(maradék) 4 gofri
1 cs. vaníliás puding
tej
barnacukor
meggybefőtt
1 marék dió 

Egy tál aljára lerakom egymás mellé a gofrikat. A zacskón lévő utasítás szerint elkészítem a pudingot (egy nagyon picit hígabbra csinálom, mert a tészta úgyis magába fogja szívni a "felesleget"). A gofrira pakolom a lecsepegtetett meggybefőttet, majd az egészet nyakonöntöm a pudinggal, és megszórom a durvára tört dióval.  (Én a diót úgy töröm, hogy egy zacskóba teszem a dióbeleket, és a konyhapulton egy húsklopfolóval óvatos mozdulatokkal apróbbra zúzom).
Hagyom - a puding miatt- kihűlni és már ehető is. Nagyon finom és gyors sütemény.

Nincsenek megjegyzések:

Egy kis francia, egy kis magyar. Olykor pedig teljesen más! Kalandozás a konyhán innen és túl!